Varit i Norrtälje...

Idag tog jag mig in till Norrtälje kommunat, vilket var lite nervöst.. Då jag inte riktigt hade koll på buss mm, men det gick prima..
Kikade runt lite nere i centrum, på H&M mm.. Men jag var duktig och handlade inget onödigt =).. *stolt*
Sedan bar det av till Ö&B, Rusta och Willys med. Behövde handla lite så ja klarar mig när Patrick är nere i Göteborg i helgen, han ska ner till lite vänner.. Varit bestämt sen länge.. :)

Så jag köpte hem lite "gott" som jag kan ha här hemma med doggsen ;)...

Lite bilder från dagen...








Är en helikopter på bilden, som ja försökte fota.. ;)



Som ni ser så blev det en del att bära till slut, men det var som tur var inte långt till busshållplatsen..
Så det gick prima att åka kommunalt..

Nu ikväll har jag mest slappat i soffan, efter att ha ätit middag och nattat Neoh..
Nej nu ska jag umgås med hjärtat mitt..

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ;)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0