Varför ??

Varför läser man min blogg om man nu bara anser att det jag skriver är "skräp" typ?
Jag menar ja skriver det som kommer upp i mitt huvud och sen det som jag känner att jag behöver få ur mig..

JAG VET, att jag med kastat skit och varit falsk. Men jag står för det, till skillnad den som inte ens kunde skriva sitt namn... Men sen är det ju även så att jag ej skrivit precis ALLT i denna blogg heller, så ta reda på all fakta innan du/ni börjar...

Sitter och väntar på att älsklingen min ska komma hem från jobbet.
Tror han skulle förbi mamma sin en sväng med först. Men det visar sig väl, är ju nån timme kvar och så..
Jag är så tacksam för att jag har en rak, ärlig person runt mig. Som faktiskt bryr sig på riktigt!!!
Som inte bara låtsas att han finns där, för att sen "sticka mig i ryggen"...

Mamma åkte till Eva ikväll och blir kvar där imorgon..
Sen skulle hon till Jörgen och hälsa på en sväng.. =)

Hmm vet inte vad ja ska laga för middag idag.. Inga förslag i skallen alls just nu, men det löser sig nog innan det är dags.. Har ju en del att välja mellan..  Kanske fiskpinnar? Nää det får bli till helgen när Neoh är hemma med..'
Aja vi får se vad jag hittar på för något, ska snart ge hundarna sin middag och ta en promenix med dem tänkte jag...

Här är lite bilder från igår när jag var ute med dem..


Lilla Phoebe 


Hampus spanar lite....

  

Hugs And Kisses
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0