Valt tapeter då...


Jag och Neoh har varit ner till Roslagsbostäder och valt dem nya tapeterna till rummen..
Tror det kommer att bli riktigt bra, fanns inte mycket att välja mellan.
Men dem kommer funka.. Bättre än det som är nu iallfall.. =)
Förstår inte riktigt vad dem som bott här innan har pysslat med, hur man kan "förstöra" tapeter och så på detta sätt som dem gjort.. Hmm men men nu har vi snart fått nya så :)...
Neoh fick välja själv till sitt rum, han valde en grön..

Så har dem vart här och fixat taklamp kontakterna nu med, var ju bara sladdar som hängde..
Så det gick ju ej att få upp några lampor, men nu är det snart helt klart med det med..
Dem skulle iväg på något möte nu, så skulle dem komma tillbaka efter om dem hann..
Annars kommer dem och gör klart imorgon...

Sen så har mamma köpt en ny bil med, eller ja en gammal..
Hehe Patricks Audi köpte hon idag, som hon kan ha här hemma i Sverige.



Kanske inte den bästa bilden på den, men det var den jag hade på datan...
Lite svårt att fota den, då den står ute vid gamla huset än.. =)
Men jag tycker den är fin :)

Nu ska jag fortsätta röja, finns ju en del att göra här hemma om man säger så..
Känns som det aldrig tar slut på saker att packa upp *hehe*....

Ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för bilden Sami gillade bilen o det vart ju några här nere som vart avundsjuka hihi..Kram

2010-05-31 @ 15:27:42
Postat av: Jenny

Hehe så lite så.. Jasså blev dem avis??

Haha ja det kan ja iofs tänka mig med tanke på hur er där nere såg ut just nu.. Haha..

Fast Patricks "leksaksbil" är ännu finare :P

Love you mum <3

2010-05-31 @ 23:43:05
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0