Så vackert!!!



Visst är det vackert?? Tog denna igår kväll, när vi var ute för att fota Audin.. Patrick ska ju sälja den, och jag kunde bara inte motstå att fota detta ljus mm.. Så vackert med en solnedgång..
Det är något som man kommer sakna när man flyttat härifrån, hur lugnt och fint det är..
Kommer bli en omställning att bo i lägenhet igen, men det ska nog gå bra..
Allt luktar så gott här ute med, men men..

Min högsta önskan just nu är att få ett jobb, om så bara ett på del, halv tid.. Det är iallfall pengar liksom..
Jag tar även extra jobb, men pengar måste man ju ha liksom...



(Snodde denna från mammas nya bilder från Turkiet)

Denna månad så gick min älskade mamma in och hjälpte till, hon är ju bara för snäll..
Hon är den bästa mamma man kan ha, och på söndag är det morsdag.
Men hon finns ju ej här hemma, så kan bli svårt att "fira" henne. Men man får försöka visa hur mycket hon betyder för en, fast det tror jag att hon vet..
Älskar dig mamma <3

Idag ska jag fortsätta packa är tanken, så less på det..
Men kan ju inte säga att Patrick ska både jobba och sen packa allt liksom..
Jag är ju hemma hela dagarna, visst jag hade gärna bytt.
Men nu är det ju som det är...

Ska ev träffa én polare idag med, Jessie...
Men det hängde på om hon skulle jobba idag eller inte, hon jobbar bara extra.
Så det kan trilla in när som helst, men jag hoppas att vi hinner ses iallafall..
Var ju inte igår liksom....

Nej nu ska jag äta en macka eller två, sen ska jag sätta fart..
Och prata lite med mamma som precis kom ut på msn..

Ha en underbar dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0