Solen tillbaka...



Igår så var det regn som föll hela dagen...
Var inte alls kul att gå ut, men va kan man göra åt det ??..
För att inte tala om vad hundarna tyckte om det, dem titta på mig som jag var helt "dum i huvudet" när jag öppna dörren och sa att vi skulle gå ut..4
Jo jag har 2st hundar som inte alls gillar när det är blött och fuktigt ute.. =)
Men dem var ju så illa tvugna, kan ju inte ligga inne hela dagen bara för det..
Men dem har nog aldrig gjort det dem ska, så fort som igår.. *haha*



Det blev en hel del vatten på backen kan man säga...




Det klart bästa med gårdagen var ju ändå att älsklingen kom hem.. <3
Shit va nice det var att få krama på han igen..
Vi åkte och käkade pizza till middag och handlade hem lite saker efter..
Sen blev det softa i soffan en stund, innan vi gick och la oss..
Han hade haft det trevligt nere hos göteborgarna, om man bortser från detta...
Dem var ju ut på lördagskvällen för att fira polarens födelsedag.
Och det slutade med att två vakter satte handfängsel på Patrick, och släpade in han på baksidan.
Där dem tvingade ner han på knä, och sen började dem slå på han!!!!!
Det var helt oprovocerat från Patricks sida, dem hade kommit upp bakifrån och tryckt ner han i asfalten när han var på väg därifrån. Hmm får det gå till på det sättet???
Jag tycker detta är helt sjukt!!!!!
Jag är så glad att han bara fått lite blåmärken och så, och att inget är brutet..
Men han har ju som ni kanske förstår lite ont och är öm...
IDIOTER!!!
Men alla vet ju att det inte är någon idé att gå vidare med det hela, för övervakningskameran. Ja den har ju garanterat inte haft nån film i sig nu. Eller så är det nå annat som gör att det inte finns bevis på det hela..
Hmm vakter som sagt, dem får ju göra som dem vill...

Idag skiner solen igen iallafall, men det var inte alls varmt ute än..
Men det kan ju bero på att det regnat hela dagen igår, och även en stund in på natten.
Vilket gör att luften är så frisk!!!
Jag ska ägna dagen åt att fortsätta packa saker här hemma, är ju så att älsklingen jobbar så mycket.
Och jag är arbetslös, så jag är ju den som får ta tag i det.
Visst det är inte kul, men kan ju inte begära att han ska göra allt liksom... :)

Nej nu ska jag sätta fart här hemma snart, tänkte kika klart på "The Voice" bara...
Ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0