Torsdag...


Jaha vad ska man hitta på idag då?
Hjärtat mitt är på jobbet som vanligt, sen efter det ska han ev och titta på en ny bil..
Om nu killen som har den, kunde idag vill säga.. Så han blir ev sen hem idag..
Så jag får försöka roa mig ensam, men det ska väl gå tror jag.. Finns ju en del att göra, som att packa typ..
Städa lite och så, så nog kan jag få tiden att gå minsann.. =)

Så har jag ringt Telia om mitt bredband jag hade, det visade sig ju att dem missat att säga upp det. Fast det sista jag gjorde innan jag åkte till Turkiet, det var att kolla så att allt det var klart. Och det var det sa dem..
Idioter !!! Men nu så ska allt stämma, men det vet man ju aldrig.. =)

Sen tänkte jag nog ta en långpromenad med hundarna med, passa på medans man bor så här på landet. Från nästa helg så är det ju slut på att bo så här. Då bor man i lägenhet igen, dock ett stort plus att man har uteplats :). Och att man får bo med den man älskar med.. Så själva boendet, det spelar ju egentligen ingen roll.

Igår åkte ju mamma tillbaka till Turkiet igen, så nu är hon nere i värmen igen.. Mysigt för henne..
Dock ej super avis med tanke på att vi med har toppen väder liksom, men visst det är nice där nere..

Nej nu ska jag fixa lite..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0