Måndag...



Idag ser det ut som det tänker bli riktigt bra väder igen..
Och det gör ju att man blir på så bra humör..
Vaknade tidigt idag, eller jag lovade hjälpa Patrick på morgonen med att väcka Neoh och så.
Så klev upp ur sängen 05.40 typ, och jag har inte gått och lagt mig igen..
Fast nu börjar jag känna i ögonen att man kanske borde lagt sig en stund till..
Hjärtat ringde för en stund sedan och berättade att Neoh kommer hem tidigare idag, för att dagis stänger för möte redan vid 16. Men det gör inte mig något, då slipper jag sitta ensam så länge.
Och han kan få mat i sig lite tidigare med, än vad han skulle fått annars..

Sitter och kikar på "the voice", vilket jag brukar göra om jag är vaken runt tiden då det visas på tv:n...
Och just nu pratar dem med en av dem svenska hollywood fruarna som var med förra säsongen, nämligen Agnes Nicole Winter.. Och hon prata om nån musicvideo som hon ska ha gjort..
Så jag var tvungen att kika in den, och se vad det var för något..
Och ja, hmm.. Vad ska man säga??
Jag anser kanske inte att damen i fråga ska ägna sig åt att sjunga..

Lyssna och avgör själva, bara ett klipp från den..



Låter ju inte alls så bra, tycker jag då..
Finns kanske dem som gillar det med, men visst det är modigt av henne..

Nu ska jag vila lite tror jag..

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vad roligt att se dig så glad och välmående!!! Det riktigt lyser i dina ögon!!!!

2010-05-17 @ 08:13:49
Postat av: Jenny

Tack gumman, det värmer att höra.. Känns som allt bara är så bra!!!!

Du verkar rätt lycklig du med ;)

Kram

2010-05-17 @ 19:23:02
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ja gumman alla är vi lyckliga bara av att komma ifrån Norrtorp så sen allt annat gör att det är kanon...Kram

2010-05-18 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0