Testade göra en Wok...



Och det gick bra, jag tyckte det var gott iallafall..
Får se vad Patrick tycker sen, han gick direkt ut för att "mecka" med Cosworthen..
Så den ska vara klar när det är dags för besiktning av den..

Så ikväll är det jag som ska natta och fixa Neoh, just nu står han i duschen.
Sen ska han få lite glass, så var det dags att lägga sig vid 20 sa pappsen.. ;)
Så bäst att vi gör som det är sagt liksom..

Själv blir det väl så att man slappar vid tv:n, och bara väntar på att han ska bli klar ute med bilen sin.
Skulle komma en polare och hjälpa han med, så det borde ju inte ta allt för lång tid för dem.

Hmm vad har man mer gjort idag då??
Jo man har kikat runt om det finns nå jobb, men det finns i stort sett "nada"..
Men tänkte jag skulle ta och ringa runt lite imorgon, så får vi se om det ger något..

Känns så bra att livet börjar gå åt rätt håll igen, och att man kan ha ett leende på läpparna igen.
Och det värmer när ens vänner säger att mina ögon "lyser" igen..
Mycket nice att få höra...

Nej nu ska jag äta glass med Neoh..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0