Snart slut på 27 då...


Ja snart står det 28, och man var genast ett år äldre...
Men är man klokare för det?? Ja kanske..
Eller nej det tror jag då inte.. ;)
Visst det senaste året i mitt liv har det ju hänt en hel del kan man säga...
Både på gott och ont... Ni som är en del av det, ni vet ju precis vad jag pratar om..
Så man har ju lärt sig en hel del nya saker faktiskt...

Det bästa under de 27:e året av mitt liv är att jag hittat världens underbaraste person...
En kille som verkligen får mig att må bra och det känns så great!!!!!!!!
Älskar honom av hela mitt hjärta <3
Han har även en underbar son, som bara är så gooooo...
Så ja, lilla Jenny har blivit plastmamma.. *fniss*
Ser ljust på framtiden för oss.. Snart bor vi ihop i egen lägenhet med.. Wohoo!!!

Har precis vart ute med älsklingen och lyssnat ljudet i hans Cosworth.
Och det var inte helt fel kan jag säga..
Like "hett" som min älsking faktiskt, eller nej föresten.. Han är "hetare"...
Fast det kunde ni väl räkna ut att jag tycker men iallafall...

Nej nu ska jag ta och njuta av mina sista minuter som 27.. Hahahahahaha

Natt natt på er alla som betyder något..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0