Snart dags för marknad...


Ja då var det ännu en ny dag här nere då, solen skiner idag med.
Vi ska snart åka till en stor marknad och titta och man hittar nå kul..
Mamma och Sami åkte bara ner och skulle kika på nattduksbord till sitt sovrum. Innan hon kör ner honom till returangen, det är dags för honom att börja jobba för idag.. =)

Sen blir det väl en lugn dag skulle jag tro, tar väl några timmar på marknaden. Och tror att mammsen skulle laga svenska pannbiffar och så till middag idag.. *mums*
Nice när man hade med kryddor och så ner till henne, så man kan få lite mat man känner igen med..*fniss*

Igår så åt vi middag nere på Norden X med ett norskt par som vi lärde känna förra året.
Mycket trevligt hade vi, och jag kan bara säga till alla som var här förra året.
Och då tyckte maten var bra där, att i år är den tusen gånger bättre.. Den nya kocken Memeth kan verkligen laga mat, och hans såser till är great!!!!!!
Klart ett plus i kanten för Norden X.. *hehe*
Fast tyvärr har dem ju samma nörd i baren, men inget man kan göra något åt tyvärr.. Hans drinkar smakar rent ut sagt "skit" i år.. USCH!!!!! Vet ej om han glömt hur man blandar drinkar?!
Men men...

Så har jag såklart pratat en del med Patrick med, saknar han så mycket.. Kommer bli skönt att komma hem och få se han dygnet runt. Vi bor ju liksom ihop från att jag kommer hem från detta land.. MYSIGT!!!!
Trodde inte att man kunde sakna någon så mycket som jag saknar honom, men nu inser jag att det kan man =).
Han är mitt allt, och jag vill inte ha någon annan!!
Puss på dig hjärtat mitt..

Nej nu ska jag göra mig klar så att vi kan åka till marknaden när mamma kommer tillbaka..
Ha en bra dag alla som betyder något :P...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0