Ska försöka ta buss...

 In till Norrtälje idag, och handla lite.. Vi får se om jag lyckas och så..
Man vet ju aldrig hur det slutar liksom, men det ska nog gå bra..
Lite läskigt första gången man ska ta "turen", men håll tummarna för att det går bra.. *fniss*

Idag eller nu på morgonen, typ nu tror jag.. Så åkte mamma och Eva till Turkiet, så snart får mamma vara med kärleken igen. Och Eva får en nice vecka i värmen..=)
Lite avis är man ju på henne, nu när det mest är mulet här, men jag får vara med min kärlek.
Så jag ska absolut ej klaga liksom.. Jag är där jag vill vara...
Nu ska man bara hitta ett jobb med eller plugga.. Så är allt great sen, jag måste ju ha en inkomst liksom.
Annars kan det bli jobbigt.. =)

Ni undrar ju säkert vad jag gör uppe så här tidigt?? Hjälpte hjärtat att väcka Neoh och så, så det skulle gå lite smidigare. Och med tanke på att jag ska till Norrtälje sen, så tänkte jag inte krypa tillbaka ner i sängen heller..
Även om jag är bra trött!! Tänkte gå ut och kika vad det står på hållplatsen som är här utanför strax med, och passa på att rasta hundarna på en gång med. Blir dem nog glada :)...

Ikväll så kommer iallafall hjärtat och Neoh hem normal tid. Igår hade dem möte i skolan, Neoh fick träffa sin klass som han ska gå med i höst. Så klockan var typ halv 8 på kvällen innan jag fick träffa dem igen.
Patrick var rätt trött och så efter en lång dag, så jag såg till att Neoh kom i säng och nattade honom..
Gick så bra så, han är en snäll liten pojke.. =)

Hmm nej nu ska jag nog ta och kika lite på "The Voice" och ut med hundarna..
Ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0