Shoppat lite då...

Ja då har man varit på marknaden i Manavgat nu då, tror det stavas så..*fniss*
Satan va folk det var, men kul var det...
Hittade massa skoj saker.. Bla en morgonrock till Neoh, en "top" till Patricks mamma. Kunde ej motstå den när det var en tiger på den.. =)
Så hittade ja även tshirts till älsklingen, han måste ju med få nått liksom..
Så köpte mamma 2 skateboards paket till Neoh, hon ville det när hon hörde det var sånna han har hemma och leker med.. Så hittade vi lite annat med, så helt klart nöjd med dagen..

Just nu så ligger Sami och vilar en stund, innan han ska tillbaka till jobbet. Och mamma står och lagar pannbiff..
Själv sitter jag på rummet och skördar på mammas farm, och tänkte passa på att uppdatera bloggen min med..
Har även tagit bilder från idag, men dem kommer på facebook senare dem.

Känner mig rätt trött idag faktiskt, tror att det är för man ej är van med denna värme hemma.. Inte för att det är super varmt, men fortfarande varmare än hemma i Sverige liksom..
Men man ska ju ej klaga, fast lite trist är det att Patrick inte är här också..

Ikväll blir det nog till att softa hemma i lägenheten bara..
Och kanske kan få snacka lite med hjärtat mitt sen med. Han var ute just nu och Neoh åkte lite cross..
Hmm så jag antar att det kan betyda att ni har sol hemma med då =)...

Nej nu ska jag vara lite social med mammsen...

Hugs And Kisses

P.s Saknar dig hjärtat och älskar dig D.s

Kommentarer
Postat av: martina

Åh vad mysigt det låter! Hoppas ni får det bra och hälsa mammsen med en kram =)

2010-05-03 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0