Rätt sliten....


Ja igår fick man träffa Patricks vänner Mandy och Anders som kom upp från Göterborg, för att hjälpa oss flytta i helgen. Och sen även hälsa på hennes pappa, som är ihop med Patricks mamma.. =)
Otroligt underbara människor, men det verkar ju dem flesta vara i Göteborg så..
Kommer ju inte bli svårt att träffa dem mera direkt.. =)
Rätt skumt när man tänker efter, vi har båda vänner som bor närmre än dem. Men ingen som erbjudit sig att hjälpa oss att flytta.. Hmm det säger väl en del kan man tycka..

Idag har dagen mest bestått i att packa, det var vad jag och Mandy gjort. Patrick och Anders körde några lass bort till nya lägenheten med, med bilarna.. Imorgon går det stora lasset, av alla möbler och så.
Men fick en hel del kört idag med..

Kvällen avslutades med att vi åkte till Jeanette ( Patricks mamma) och Göran och umgicks..
Gick på Topkapi och käkade middag allihopa.. Och Göran stod för hela kalaset, himlans trevligt har vi haft det.
Gillar att umgås med dem, så otroligt sociala mm....

Känner att man är rätt sliten i kroppen, ska bli skönt när detta är klart..
Man har ju inte gjort mycket annat än att packa mm dem senaste dagarna känns det som.
Men blir nice få ett boende som blir som "vårat" liksom..

Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen, blir en lång dag imorgon med. Mycket lyfta, packa upp mm..
Vet inte när jag kommer att ha internet igen, men så fort det funkar och så..
Så kommer jag att uppdatera hur det är och så..

Jo just det, pratade med Jörgen en snabbis med. Allt var bara bra med honom, fan va jag saknar han..
Älskar dig brorsan!!!!

Natt natt på er alla..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0