Packa, packa och packa lite till..


Ja det är vad Jenny ska roa sig med idag.. Inte så satans kul, men det behövs..
En vecka kvar och massor kvar att packa.. Och hjärtat är ju i Gbg i helgen så det blev så att jag får börja ensam liksom.. Har kanon ont i ryggen idag, har nog legat helt fel när jag sov, för kan knappt röra mig..
Men det är bara att "bita" ihop det, jag har som sagt lite att fixa.. =)

Jo så ska Åsa och hennes polare komma förbi och häls apå mig med.. Får man en liten paus i packandet iaf..
Trevligt trevligt, var ett tag sedan jag träffade henne nu, blir så när hon bor så långt bort som hon numera gör..
Förr umgicks vi typ jämnt.. Men men det är kul att vi kan ses ibland iallafall, passa på när hon är här uppe i Sthlm...

Nej nu ska jag sätta fart...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0