Onsdag och kanon väder...


Ja idag är det verkligen toppen väder ute, mer kan man ej önska sig..
Solen skiner och klarblå himmel!! Jo jag hade gärna haft hjärtat mitt hemma med, men han jobbar och är duktig.
Och imorgon är han ledig, så då kan vi umgås. Och då fyller jag även år!!!!
Hela 28 år blir man, shit va gammal man börjar bli nu.. *hihi*
Får se om man får nå kul av någon, och vilka som kommer ihåg en...
Nu man märker vilka som bryr sig och inte liksom...

Har ju insett att ganska många av dem som nu "sagt" att dem är ens vänner, dem är inte alls det.
Inte hört ett pip från dem sedan man flyttade, och det säger väl en hel del?? Eller?
Jag tycker det iallafall.. Och visst jag har inte heller hört av mig, men det är enbart för att få se hur dem gör.
Och det blev ju som jag trodde, inte ett ljud från dem. Utan det var bara massa tomma, falska ord som kom ur deras munnar. Men det var ju rätt bevisat innan med, men man hoppades väl någonstans att personer ej kunde göra så.. Ja menar hur kan man vara så "falsk" mot alla runt sig?? En dag måste det ju komma ikapp en..
Och tyvärr så är det nog rätt snart för vissa av dem...

Hmm droppen för mig, ja det var ju att jag hittade vissa av sakerna som skulle varit "snodda" från mig i stallet. Dem låg i Strongisens packning, men dem fanns ju ej där när Fredrik och Linda packa upp hemma..
Men jag kikade runt lite i stallet, och ja.. Jag hittade dem uppe på loftet där alla förvarar extra saker i garderober.. Men nu är det tyvärr så att jag hade tömt mina garderober, och jag hittade mina saker i ett a dem tomma. Vilket betyder att någon av dem såkallade "vännerna" har tagit dessa saker ur hans packning, för att sen gå upp och lägga dem på loftet!! Hur tänker man då? Gör man så? Nej inte i min värld iallafall..
Men men vissa kan ej skilja på ditt och mitt...

Nej nu ska jag klä på mig och så, sen ska vi nog åka in till Norrtälje mamma och jag...

Älskar dig Patrick, mest av allt!!!

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

I know who...

2010-05-12 @ 11:03:50
Postat av: Jossan

Ja du, jag känner igen det som du skriver. Det var precis likadant för mig innan jag köpte Heddan. När jag tog bort Tom, så visade det sig hur många äkta vänner jag hade i det stallet. Men, jag är glad att det uppdagades då, och nu så kan jag istället gå vidare. Jag åker faktiskt och betäcker Heddan runt den 25:e maj, så om ett år är hon förhoppningsvis en fin mamma. Du måste ju komma och hälsa på henne!

2010-05-12 @ 11:06:17
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: **********

det kanska är så att du vart utomlands och precis kommít hem, och alla jobbar så man kanske inte hinner höra av sig direkt. Sen är man alltid två om att höra av sig. Så du kanske ska ta och höra av dig också. Det är skumt med stölden i det stallet. Men det finns ingen oskyldig i det där stallet, även du har pratat mycket skit så säg inte att det bara är alla andras fel. Ingen är oskyldig! Hämnas hjälper aldrig. Man drar bara ut på sitt eget lidande. Bättre att glömma och gå vidare.

2010-05-12 @ 14:37:48
Postat av: Jenny

Jag vet vad jag gjort och inte gjort. Och jag har även skrivit tidigare att jag varit "falsk" sista tiden. Men jag står för det iallafall. Mer än man kan säga om er som skriver anonymt.



Jossan: Va kul att hon ska bli mamma!!! Spännande. Jo jag vet att jag måste ta mig till er och hälsa på henne, ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta.

2010-05-12 @ 14:45:26
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Martina

hahaha ursäkta att jag skrattar.. men det där stället alltså...... Det verkar vara en viss "typ" av människor som hamnar där s

2010-05-15 @ 10:15:10
Postat av: Martina

hahaha ursäkta att jag skrattar.. men det där stället alltså...... Det verkar vara en viss "typ" av människor som hamnar där s

2010-05-15 @ 10:15:22
Postat av: Jenny

Håller med.. Och man har själv vart där en vända med.. Men aldrig igen..

2010-05-15 @ 23:08:02
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0