Men det regnar ju... :(

Vaknade för en stund sedan, och insåg att det regnar.. Så trist...
Har precis givit hundarna sin frukost och vart ute med dem. Det "duggade" bara nu så det var helt ok att gå ut. Men det ser ju tyvärr inte ut som det kommer bli bättre väder under dagen heller..
I och för sig är det helt ok väder, eftersom jag ändå ska vara inne och fortsätta packa..
Finns ju en hel del kvar att göra här hemma, och jag förlorade ju några timmar igår pga av huvudvärken jag hade. Blev mest sova och vila för min del. Trodde huvudet mitt skulle "sprängas", usch usch...
Men idag är det helt borta, "peppar, peppar ta i trä"...

Ieftermiddag kommer älsklingen hem, så nice!
Hoppas att han haft en nice helg, men det skulle jag tro.. Fick ju sms kl 4 imorse där det stod vaken?...
Men tyvärr så var man ju ej det, men sov rätt gott då... Men jag snackade med han tidigare på kvällen, och då verkade dem ha trevligt iallafall.. Och med tanke på vad kl var när sms:t kom, så blev det kanske utgång denna gång då... =)

Har inte alls varit kul att vara ensam här hemma. Men igår kom ju hans mamma mfl förbi och lämnade lite blommor, buskar mm.. Och sen kom ju Åsa och Jocke förbi en sväng med.. Det var trevligt, tyvärr blev det ingen pizza som jag och Åsa hade bestämt. För Jocke skulle iväg och grilla sen på kvällen så han ville ej köra..
Hampus fick träffa Wanda och Akilles, och det gick så bra. Han skötte sig som vilken hund som helst.
Fast dem tyckte att han var lite läskig dock.. *hehe*


Nej nu ska jag sätta igång här hemma, finns en hel del att välja mellan...
Ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0