Lite mulet ute idag...


Har sovit så bra inatt, trivs kanon bra här ute i Norrtälje skogen :)...
Kom ju hem tidigt söndag morgon, och gissa om man var lite sliten igår när man slog upp ögonen.. =)
Mamma sov här med oss, och när vi väl hade vaknat och så. Ja då bar det av för att hälsa på bror..
Han såg ut att må bra och ha det bra. Berättade att den lille bebisen börjat leva "rövare" i magen på Lollo.. Så mysigt ju, ska bli kul när det "ploppar" ut..  Kommer vara en stolt faster :)...

Efter att vi hade varit hos bror, så skjutsade vi mamma till Eva och sen åkte vi för att hämta Phoebe hos Pamela..
Hon vart för en gångs skull glad att se sin matte, trots det att ja vart borta en vecka.. =)
Sen åkte vi hem och lagade middag och sen kom hjärtats mamma och Göran och lämnade massa saker och så.
Så gav jag toppen som jag köpt till hans mamma, och hon verkade gilla den.. Precis som man hoppades på.


Måste ju skicka ett grattis till Jessica med, som fick ett otroligt fint sto föl inatt..
Där har du nog din blivande hopp stjärna gumman.. Mycket fin är hon...

Hmm ja annars så ska jag idag ringa lite samtal och sen även åka och hämta hem min nya data från Onoff..
Som jag trott hela tiden, så gick det inte att laga min andra som jag lämnade in.. Så jag får ut en annan Samsung, men en nyare och med Windows 7 på sig.. Jag klagar inte över det kan jag säga.. Så skulle det vara bättre grafik kort och så med.. Toppen!!!!!

Så ska mamma fixa nått med, så vi får nog dagen att gå... Ska strax ta en promenad med Hampus och Phoebe, sen ska ja väl göra mig klar för att åka antar jag.. Jo jag ska väl bara in mina saker från mammas bil först kanske..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0