Låg dag....


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Är inte på det bästa humöret idag..
Verkar som man aldrig bara kan få vara glad och lycklig..
Hur man än gör så blir allt fel!!!
Och från att man har det great mm, så är det inte långt innan man är nere på "botten" igen...
Men jag anser ju någonstans att snart är det väl min tur att få vara glad och lycklig jämnt? Eller?
Vet inte, men det kanske är så att jag inte förtjänar att få vara det...
Vad vet jag...
Fast så hemsk är jag inte, så det måste vara nått annat ;)


Nog snackat om det, iallafall så har det varit en rätt lugn dag..
Jag har inte gjort mycket alls, inget av värde iallafall..
Skruvade ner några hyllor och så tidigare, men annars mest bara softat...

Neoh tog ut och "lufta" crossen sin idag med, när pappsen åkte iväg för att fixa bilpapper mm...
Jag satt och kika när han körde och njöt i solen..
Himlans söt liten kille, han kommer nog bli en charmör när han blir större.. Eller det är han väl redan nu, men det vet han ju inte *fniss*.....
Men många tjejer kommer nog att tråna efter han..



Visst är han väl söt ;)....

Hmm nej man kanske skulle ta och sova.. Känner mig rätt låg just nu..
Men hoppas att alla haft en bra dag och så...

Natt natt

Hugs And Kisses

P.s Tack mamma för att du finns, skönt att få prata av sig och få en annan syn på allt. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0