Inte allt för bra väder...


Hmm ja idag har dagen flygit förbi.. Fast jag inte tycker att vi gjort så mycket alls..
Var mulet på förmiddagen, men sen så hitta solen fram.. Och gissa om det blev varmt??!!!!
Men man ska ju ej klaga, har ju fått lite färg liksom...
Har badat i poolen idag, där mamma och dem bor. Det var så nice!!!!

Mamma har klippt sig idag, vart bra.. Hennes hår hade ju växt en del sen Madde var och klippte oss liksom..
Själv så får det räcka med att man bytte färg på det igår.. =)
Känner mig så nöjd med den nya färgen i det, lite ljusare än svart liksom.. Lite mer roligt..

Sen så var vi ner till Side centrum till Samis väns butik, skulle titta på shorts till lilla Neoh var meningen.
Men det blev inga shorts, hitta inga jag gillade för rätt pris. Men jag köpte Ed Hardy jeans och en tshirt av samma märke.. Han kommer bli så fin, hoppas bara att han med gillar dem, men det tror jag.
Inget som alla barn har hemma liksom.. 

Imorrn bär det ju av hem till Sverige igen, ska bli skönt att komma hem till älsklingen.
Jag har haft det bra här nere och så, men klart att man saknat honom massor liksom..
Vore ju lite konstigt annars liksom, eller vad säger ni??
Ska bli nice att få krama och pussa på han!!!!!!!

Fast jag förstår om mamma tycker det är blandade känslor att åka hem, hon har ju liksom inget "hem" i sverige längre.. Och allt tack vare falska, jävla idioter på Norrtorp.. Blir arg bara jag tänker på allt som sagts och gjort bakom våra ryggar. Och sen kallar man sig vän?! Hur tänker man då liksom? Ja det kan man undra..
Men som sagt dem får snart tillbaka, och det med råge..
Karma tror jag det kallas...
Skönt att höra att iallafall en tjej som jag bryr mig tagit sig bort från dem falska "häxorna"...
Ska snacka med henne någon dag om det jag fått höra, vill veta vad som är sant och inte. Även om jag tror att det mesta jag fått höra bara är lögner mm... Men iallafall..
Nog pratat om "dem", ej värda att man ägnar dem så mycket som tankar egentligen...


Nej nu ska jag vara lite social igen, sen ska vi nog ner och äta middag och så. Är ju sista kvällen här nere för min del, tills jag och hjärtat kommer tillbaka i Augusti...

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är ju en lyckans ost som har fått åka och hälsat på sol och värme iaf.:) En annan får hålla sig tills i höst.

2010-05-08 @ 18:04:05
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0