Helt underbar dag...


Varit en kanon dag idag får man ju säga...
Solen sken och man kunde inte annat än njuta...
Första dagen som man faktiskt kan gå i linne och kort byxor här i Sverige..
*me like*
Neoh har kört cross, och själv har man fått en hel del gjort med. Jag och älsklingen bärde ut massa saker i ladan, så har vi packat lite med. Hann även med att tvätta lite, torkade super fort i solen..
Jag har även borstat och klippt Phoebe, så nu är hon himlans fin igen..

Dagen avslutades med en nice promenad i eftermiddags solen..

Lite bilder från idag...


Neoh på sin cross...


Världens underbaraste 2 killar <3


Min darling, älskar dig så mycket...


Lilla jag då....


Otroligt häftig gammal ek..


Phoebe undrar va Patrick gör uppe i trädet...


Hampus lite törstig...

Ja det var lite av bilderna från idag..
Nu ska jag krypa ner i sängen, kommer nog somna gott efter denna dag..

Natt natt på er alla...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0