Fredagsmys??...


Jag har ju spenderat fredagen ensam, så vet inte om det vart så mycket mys över det men iallafall..
Patrick har ju åkt till Gbg och ska vara där hela helgen, var bestämt sedan långt tillbaka.
Så jag är hemma med hundarna och sen så ska jag börja packa ordentligt med..

Vi ska ju flytta nästa helg !!!!!
Hmm känns som det är så mycket kvar att göra, och att tiden börjat gå lite för fort..
Men imorgon ska jag packa det på övervåningen tänkte jag, så är den klar..
Patricks mamma och dem ska ju ha detta hus nu efter han, och dem ska in samma helg som vi ska ut =)...
Egentligen så skulle dem ha flyttat in 1 juli, men dem som ska ha lägenheten dem bor i idag. Dem ville flytta in nu redan i juni.. Så det blev ju perfekt för dem. Slapp betala den skyhöga hyran liksom...
Så det är mycket som ska fixas denna vecka nu, så att det bara är att flytta nästa helg liksom...

Ikväll så har jag mest legat i soffan och tagit det lugnt.. Spelat lite har jag med gjort..
Men tänkte snart gå och lägga mig..
Pratade med mamma en sväng på Facebook med, hon hade det bra..
Hon, Eva och Lena hade hat tjejkväll hemma hos mamma och Sami. Hade vart kalas trevligt..
Så skönt att höra att mamma fortfarande trivs lika bra och att hon är lika kär än =)...

Igår var ju Patrick och tittade på en bil efter jobbet..
Och ja... Han köpte den med.. Så fin..
Här har ni en bild på den..





Visst är den fin?? Ser ju inte ut som en vanlig, tråkig saab liksom..

Jo just det, kolla in fälgarna på den.. Jag tyckte först att dem var rätt fula, men nu idag när jag fick se dem i dagsljus så var dem rätt snygga på denna bil liksom..



Jag gjorde kycklingwok till mig ikväll med..
Himlans gott blev det, även om den blev rätt stark...



Så gjorde jag även lite sallad till, mumma va gott det var....
Hmm ja så lite fredagsmys kanske man hade då.. ;)

Saknar älsklingen massor, känns så skumt att vara ensam här...
Är ju liksom hans hem, som jag "mellan" landat i...
Men jag ska ej klaga, sist var det ju jag som åkte bort 1 vecka..
Och lämnade honom hemma, så jag ska nog överleva 2 nätter.. ;)

Nej nu får det vara nog för idag..
Natt natt och sovgott på er alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0