Fredag....


Ja då var födelsedagen förbi och det var fredag och helg...

Idag har mamma och jag vart in till Norrtälje..
Jag köpte bla en ny parfym, för pengarna jag fick i present av mamma..
Det blev "Go girl" av Carolina Gynning, jag gillar den skarpt får jag säga..



Tycker flaskan är rätt söt med, typiskt "tjejig" liksom....
Säga vad man vill om Carolina, men jag tycker hon är rätt ball.. =)

Så införskaffade jag även några nya "snoddar" att ha till håret och sen även hårklämmor..
Och igår köpte jag 4 nya filmer, så jag fick en hel del saker för pengarna...

Vi fikade på Café Hörnan med, tog varmsmörgås som alltid.. Och det var precis lika gott som det var förr..
Så dem håller absolut samma "standard" än.. *fniss*

Nu har mammsen åkt till Eva och ska vara där tills hon åker tillbaka till Turkiet på onsdag morgon.
Även Eva åker med henne ner en vecka då.. Och imorgon och på söndag ska mamma hälsa på Jörgen och Lollo skulle med också.. Så jag skickade med t-shirten med mamma, som jag har köpt till Lollo.. Får vi se vad hon tycker om den. Men jag tycker den är söt, helt vanlig svart så står det BEBIS på magen.. Gulligt!!

Jag ska snart ta och dammsuga lite och sen ska jag väl kika vad jag ska laga till middag till mig och hjärtat..
Han blir ju lite sen idag, då han ska hämta upp Neoh på vägen med.. Vi har ju honom denna vecka som kommer.
Ska bli kul, så kan jag ge honom kläderna och så som jag köpt i Turkiet till han..
Får se om vi hittar på något i helgen eller om det bara blir skit väder.. Vi behöver ju börja packa med, med tanke på att hjärtat kommer att vara borta hela nästa helg..

Nej nu ska jag kika tv lite, innan jag sätter fart...

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0