Första natten avklarad...


Och va hårda sängar dem har här nere, hade helt förträngt det. Men det ska nog gå bra att sova iallafall..
Blev en hel del chockade miner igår, mamma hade ju sagt till alla att jag skulle komma först i Augusti, och då att Patrick kommer att vara med. Men det var kul att träffa dem flesta man lärt känna här nere och prata lite... =)
Men klart roligast att träffa mamma, Sami och Cengiz..
Det var dem som kom och hämta mig på flygplatsen med, och Sami såg ut som ett barn på julafton när jag kom ut med väskan.. Haha så kul...

Köpte en tröja till Neoh igår med, kunde ej låta bli.. Tycker att den är kanon snygg, eller??

 

Fram och baksidan på tröjan jag köpt. =)
Ska se om jag kan hitta nå mer och sen något nice till älsklingen med. Men det borde jag göra, så mycket som dem har här nere liksom .. Hehe jag skulle kunna köpa massor :P...


Vaknade super tidigt idag jag, men alla andra ligger och sover än.. Undra när mamma hade tänkt vakna??
Solen skiner för fullt ute och man vill ju bara ut och njuta av den, men kan ju ej pallra mig iväg ensam liksom. Har inga pengar på kortet, så kan ej höra av mig till mamma sen.. Hmm så jag får snällt vänta tills hon vaknar.. =)
Annars blir hon kanske orolig liksom...

Nej nu ska jag nog stoppa något i magen tror jag, den "låter"... Så antar att den är hungrig.. Hehe

Så hoppas att ni alla får en bra dag, för det tänker jag ha.. Uppdaterar säkert nå mer senare.. Ska försöka fota lite med..

Hugs And Kisses

P.s Saknar dig Patrick D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0