Första natten avklarad

Ja då har man sovit första natten i nya lägenheten då, det gick ju fin fint det..
Var så sjukt trött efter att ha flyttat alla saker, det tog hela dagen i stort sett..
Och sen när allt hade kommit hit, ja då var det ju bara att börja packa upp med..
Orkade inte allt igår, så det ser ut som en "tornado" fart fram här inne.. Men det ska nog gå ändra på idag..
Väntar bara på att hjärtat ska komma upp, så man kan börja röja utan att störa honom..
Är ju hans sista lediga dag innan det är måndag och dags för jobb igen.. Så han kan ju få ligga tills han vill gå upp.. Denna helg har ju mest bestått av att packa, bära och köra saker.. Så känns som han kan behöva en lugn dag liksom...

Jag själv vaknade 8.15 av att Hampus sprang fram och tillbaka i hallen..
Så det var bara att gå upp det, och ge hundarna fruksot och sen gick jag ut med dem..
Och gissa om det var mysigt, solen skiner och det är kalas varmt ute..
Inte alls som igår när det spöregnade i stort sett hela dagen...
Idag kan man njuta lite och kanske bli lite brun...

Måste tacka Patricks vänner Mandy och Anders för hjälpen vi fick av dem igår och i fredags. Det var så uppskattat.. Vilka underbara människor... Och för att inte tala om Patricks mamma, och hennes kille..
Också hjälpt oss massor.. Tack tack!!!

Nej nu ska jag ta en cigg och sen blir det sätta fart här hemma..
Älsklingen vakna precis, så nu kan jag börja röja =)..

Ha en underbar dag i solen.

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0