Firad...




Blev en skapligt sen natt inatt, eller tidig morgon eller vad man ska kalla det.
Men det var trevligt, Bea och dem kom förbi på Norden X och det slutade med att vi firade min födelsedag. Jag kommer ju att vara hemma i Sverige igen när jag egentligen fyller..

Så det blev en hel del alkohol, bjöds på Tequila bland annat. Och ja, Jenny blev bra full..
Men det var ju lugnt, visste ju att Sami har stenkoll på mig liksom. =)
Ja mamma med för den delen... Var bara lite trist att älsklingen ej var med här nere, hade vart mysigt liksom.
Även om jag nog inte var nå vidare bra sällskap inatt sen, men iaf... ;)
Usch usch va full man va, men det blir ju lätt så när man dricker sällan liksom. Och ännu mer när man bara sitter och pratar och dricker och dricker.. Men trevligt hade vi ju iallafall, alla skratta och var på bra humör.

Men fy va dåligt jag mådde imorse när jag slog upp ögonen.. URK!!
Och gått på halv fart hela dagen i stort sett, men nu börjar jag bli mig själv igen.
Ska ner där Cengiz jobbar senare och klippa mig, han ska bara "toppa".. Vill ju spara ut igen, så han får ej röra det för mycket. Sen funderar jag på att ev färga håret med. Men vi får se hur jag gör...
Vill ju även tattuera mig, men jag har besluts ångest angående det. Så slutar nog med att jag ej gör någon denna gång, utan tar det i Augusti isåfall.. När jag kan få hjärtats åsikt med.. =)

Hmm nej man kanske skulle ta och duscha då, så man känner sig lite fräsch...
Har försökt att lägga ut bilder från igår med, både här och på facebook. Men det gick inte, kan bero på deras internet uppkoppling här, så ska testa senare på resturangen med.
Tar med mammas data ner dit, så jag kan sitta i lugn och ro...

Men hoppas att alla har en bra dag och så..

Saknar dig hjärtat mitt <3

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0