Äntligen!!!!!!!!



Nu har jag fått tillbaka datan min, eller ja jag fick en helt ny...
Och jag måste säga att den är ju så mycket snyggare än den svarta gamla jag hade..
Eller vad säger ni??



Jag gillar den skarpt iallafall <3

Sen får jag säga att det känns så bra att vara hemma i Sverige igen och att man bor med älsklingen...
Visst det kommer kännas ännu bättre när vi bor i "vår" lägenhet, men det känns bra nu med.
Känner att jag är mer positiv än jag var innan, alla problem man hade mm som tog massa onödig energi är ju borta liksom.. Så nu kan jag vara mig själv...

Annars så har mamma och jag varit och bokat hennes återresa, och sen var vi förbi Åsa och hälsade på henne och Ayla.. Allt var bara toppen med dem båda, Ayla har det verkligen kanon hos henne..
Så skönt att se att man gjorde rätt val för Aylas skull...

Hmm annars så ska jag bara ta det lugnt nu, kört igång tvättmaskin och sen blir det laga middag..
Köttfärssås och pasta blir det till middag idag tänkte jag, enkelt och lätt liksom...
Får vi se när hjärtat kommer hem med, han skulle ev på nått möte efter jobbet...
Men vi får se..

Nu ska jag fixa lite

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0