Äntligen...

Har jag fått tag på min gamla vän Jessie igen, satan va längesen det var man träffa eller prata med henne..
Det var super kul att få prata av sig lite med henne och höra allt som hänt.. =)
Nu bor vi ju närmare varann igen, så nu ska vi väl lyckas ses lite med?..
Eller vad säger du gumman?
Det är ju trots allt så att hon är en sån vän alla vill ha, inte massa skitsnack mm bakom ryggar och så.
Utan hon vet vad ordet vän betyder..
Jag är så glad!!!!!!

Annars så är det väl sådär med mig just nu.. Finns ju fan inga jobb! Jag blir galen, vill ha in pengar...
Kan ej leva på luft liksom.. Är precis så att jag får ihop det denna månad, men nästa då??
Hmm jag måste göra nå drastiskt, märker att detta tar massor på mitt humör med..
Vilket gör att jag uppfattas som sur, grinig mm... Och det är inte alls så jag vill uppfattas...
Jag får försöka tänka på det, men det är FAN inte enkelt när det är som det är...

Som tur är så har jag ju en kille som verkligen bryr sig om mig, jag är så lyckligt lottad för det.
Visst vi har haft våra motgångar redan, men vi tog oss igen om det.
Och jag ÄLKSAR honom så mycket, vill verkligen inte förlora honom för att jag själv ej mår helt ok liksom..

Nej dags att jag tar tag i detta!!!!!!
Snart kommer sotaren med, och ska fixa med pannan och så..


Ha en bra dag alla.. Nu ska jag få i mig nått i magen, den "kurrar" som bara den..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0