28...


Ja då var man hela 28 år gammal då, känns som vilken dag som helst måste jag erkänna..
Inte hänt något annorlunda alls.. Visst man har fått massa grattis och så från alla underbara vänner man har.
Men man kanske hade hoppats på att det fanns något inplanerat. I och för sig så var ju planen att jag och älsklingen min skulle åkt ut till Grisslehamn med hundarna och så. Men vädret var emot oss..
Och kanske lika bra det, för nu ligger han och sover...

Varit ute med hundarna på en promenix, det uppskattade dem.. =)
Hampus är så duktig på att ha lös, han lyssnar "oftast" iallafall..
Phoebe hon är ju alltid lös, dock har jag henne i koppel när vi passerar vägen. Dem kör ju som dem snott både bil och körkortet här ute.. Och vill inte att hon ska ligga platt som en pannkaka på vägen..
Inte en chans att dem hinner se henne i den hastigheten liksom...

Mamma ringde precis, hon var på väg hit. Så snart får man besök iallafall..
Ska bli trevligt att få prata lite och umgås...

Hmm nej nu ska jag kika vidare på tv, har en tvätt maskin igång med. Och så har jag varit duktig och diskat med.
Även vattnat alla blommor.. =)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0