Lite uppdatering...



I söndags så åkte ju mamma då, hon lös som en sol när Eva kom för att köra henne till Arlanda..
Hoppas att hon får det bra där nere nu, så  bra som hon hoppats på liksom... Men det tror jag, det verkar "äkta" liksom.. Och mamma förtjänar att vara lycklig..

Annars så har det vart en lugn och mysig helg.. Patrick kom hit i lördags och har varit här sen dess.. Han har bara varit till jobbet emellan ;)... Allt känns bara så bra, och det kan bara bli ännu bättre..
Tycker mycket om dig mr!!!!



Hans hund Hampus är ju här med mig på dagarna, och igår var ju första dagen som jag hade hand om honom på egen hand.. Han fick följa med till stallet mm, precis som Ayla.. Och allt gick prima där med..
Otroligt mysig hund, men satan va stor han är.. Hehe som att gå med en liten ponny =)...

Strongis fick massa uppmärksamhet och motion igår.. Nu är han på gång igen, så skönt att svullnad mm är borta.. Jag red c:a 40 min på förmiddagen, i ridhuset och skrittade ut en kort sväng.. Alice red Beauty samtidigt, och allt gick kanon bra.. Sen vid insläpp så hade jag ett longerpass med han, och han var så fin. Han skötte sig kanon bra och jobbade bra.. Var riktigt kul att jobba med han..

Livet i allmänhet känns så bra nu, och jag riktigt trivs med allt..
På lördag ska jag hälsa på Jörgen, Patrick kör dit mig.. Och Lollo då, hon kommer ner och är här i helgen så hon med kan hälsa på honom.. Mysigt. Kan tänka mig att hon tycker att det är rätt tomt hemma liksom.. Men men det är ju bara för oss alla att gilla läget liksom..

Nu ska jag byta om och gå ut och börja i stallet, mocka och fixa lite..
Sen ska jag åka till Hööks igen, Linda och vi var ju dör igår. Och jag köpte en halsförlängare, men när jag öppnade den och skulle ha den på Strongis igår.. Ja då var ena spännet trasigt..*suck*
Så det är bara åka tillbaka och byta det...
Tur att man inte har så långt dit liksom, och att man har Linda som kan köra en..

Nej ni får ha en bra dag alla..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0