Söndag 21 mars...


Haft en rätt bra dag..
Humöret är på topp och jag tycker livet är rätt ok faktiskt..

Idag har vi ju haft Madde på besök, och det var ju inte igår man träffa henne liksom..
Kändes lite "skumt" först, men det släppte sen.. Hon var sig lik..
Klippte både mig och mamma, och "noppa" ögonbrynen och så.. Mamma vart så snygg i nya frisyren, ser så mycket yngre och fräschare ut..




Otroligt snyggt blev det som sagt. Jag själv toppade bara lite, ska ju spara ut mitt igen är tanken. Så då kan man ju ej ta bort för mycket liksom.. =)

Så har jag pysslat om Strongis med, han tyckte det var kanon mysigt..
Hade tänkt att longera honom, men dels så var han fortfarande svullen efter sparkarna. Och sen kände jag att jag inte var på "humör" för att ta en dust med honom. För tror att det hade blivit lite så, med tanke på han stått några dagar nu. Så han hade nog mest velat busa bara och inte alls jobba...
Så jag tar tag i det imorgon.

Sen har jag ju funderat en hel del med, som jag gjort några veckor nu. Även om jag ej visat det utåt liksom. Men jag är inte alls nöjd med tillvaron. Och nu känns det som jag kommer bli "fast" i skogen mer än någonsin.
Hmm men jag vet inte, blir nog kvar oavsett så. Iallafall till sommaren, känns som jag vill ha tid på mig att känna efter mm nu när jag kommer att bo utan mamma..
Asså jag älskar min mamma , hon är världens bästa. Men att bo ihop? Ja det är nog ej bra för oss, jag är dessutom van att stå på egna ben mm.. Ta egna beslut och så och inte ha en mamma som talar om ett och annat. Även om det är skönt att ha hennes råd mm med..
Men tror att det kommer bli bra att ej bo ihop, kommer bli roligare när man ses mm..

Hmm ja sen är det ju så att någon har "fångat" Jennys intresse med, sjukt pirrande i kroppen..
Helt stört om ni frågar mig, för det var inget jag förutsåg alls..
Men när vi sågs så kände man blygheten komma och "pirret"..
Kan nog bli rätt bra tror jag, om Jenny bara inser att alla ej vill "såra" eller svika henne.
Och att allt folk säger ej är negativt.. Utan att dem kan mena det som en komplimang mm..

Insett att det tyvärr är så, att när någon säger något bra.. Ja då tar jag det negativt, och ser till att hålla dem på avstånd.. Så jag ej släpper någon för nära, och fortsätter att vara ensam.
Vilket jag egentligen inte alls vill vara.
Så har nu bestämt att se vad detta kan bli, och förhoppningen är ju något bra..

Finns säkert någon som skulle säga jag är galen ang detta, men vet ni vad??
DET SKITER JAG I!!
Jag ska ge detta en chans...
Scary!!!!!


Nej nu ska jag kika tv ett tag och bara vara..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0