Trevligt besök...


Fick ju besök av Patrick och hans son Neoh idag.. Det var grymt trevligt, även om det kanske var lite "stelt" eller vad man ska kalla det. Men det är ju kanske inte så konstigt, vi har ju typ ej setts sen vi slutade 9an liksom..
Men det vart en hel del prat och jag tycker som sagt att det var mycket trevligt..
Ska bli kul ses fler gånger.. Han skulle även haft sin rottis hane Hampus med sig, men så blev det inte. Så Ayla får leka med honom en annan gång.. Vi åt middag och så..
Och för att underhålla Neoh medans vi prata och så, satte jag på en film åt honom. Han fick välja själv och det blev "Ice Age".. Sen när den var slut så blev det Nickelodean för hela slanten.. =)



Han satt som "förtrollad" av den som ni kan se, med en ostbågs påse i högsta hugg.. =)
Hundarna satt nedanför snällt och tyckte att han kunde dela med sig lite, men det hade han ingen plan på..
Neoh var en himla charmig liten kille, svårt att inte tycka om honom.. =) Och man märkte inte att han ej träffat oss för eller så, mycket "lätt" liten kille...

 

Patrick tyckte inte alls att barnprogram var lika underhållande som Neoh tyckte, men det är ju kanske förstårligt med?! Eller vad säger ni?
Han ser ju iallafall inte så himla road ut..*hihi*

Men iallafall så var det en trevlig dag, inte varje dag man får besök här i skogen heller liksom..


Nu ska jag nog ta en dusch tror jag, hann ju inte det efter att jag var iväg och sola på förmiddagen..
Så jag luktar typ "godis" efter grejen man smörjt in sig med.. Men det är ju bättre än att lukta "unk" iofs..
Så jag ska väl inte klaga, men en nice dusch är aldrig fel heller..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0