Tänker på er....





Gumman du ska veta att jag tänker på dig just nu, och hoppas att du vet att jag finns här om du behöver mig.
Om du så behöver gråta, skrika eller bara vara... Jag ställer upp i både vått och torrt gumman, men det lilla jag kan..





Till en annan väldigt speciell person, som jag inte trodde skulle väcka sånt intresse hos mig..
*fniss*




 Till världens bästa mamma och min bror Jörgen, jag älskar er så mycket..
Ingen kan ha en bättre mamma och bror än er två.
Älskar er båda så mycket!!!!




Denna låten får mig att tänka på min älskade lillebror Patrik som lämnade oss hastigt och lustigt den 5 april 2005.. Snart är det 5 års dagen och det gör att tankarna far iväg en del..
Älskar dig för alltid


Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte lyckades jag i alla fall med förslag om pyamasmys m.m att locka fram dina behov av Lust och värmedelning under täcket, men bättre försöka än att inte försöka i alla fall.

2010-03-21 @ 04:33:58
Postat av: martina

asså vem e människan =)

Du är iaf för go som skriver såna sötsaker =D

2010-03-21 @ 19:43:10
Postat av: Anonym

Innehavaren av bloggen vet mycket väl vem det är :-)

Tror inte det är någon annan som vet om hon inte skvallrat för mamma sin.

Så nyfiken i en stut kan du vara :-P

2010-03-22 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0