Så mysigt!!!!


Solen skiner för fullt och det är verkligen kalas väder...
Och i takt med detta skiner mitt humör med, känner mig så uppåt idag..
Vet inte om det är för att det känns som det mesta börjar "falla på plats"...
Allt känns bara toppen idag, tänk vad lite som kan göra att allt känns så pass mycket bättre??..
Iofs så är det kanske ej så "lite", men iallafall...

Fick massa ny energi av att jag tog tag i att ta en promenad med mina älskade hundar, var ute i c:a 45 min...
Och kan säga att Phoebe och Ayla tyckte det var nice dem med, satan vad dem sprang.. Phoebe hade ju lite jobbigare, med tanke på att snön är lite djup på sina ställen... Och hon är ju liksom inte så stor.. *hihi*

Plockade även lite granris till Strongis och Zebban, och det uppskattade dem... Började plocka med det direkt..
Jag lunchade dem med, och det var mumsigt sa dem.. Hehe
Så innan jag tog promenaden gjorde jag klart allt till Strongis, mockade och fixade all mat.. Så det är klart..
Hade tänkt ta ett longerpass med han med, men jag gör det senare.. Han får vara ute och njuta av det underbara vädret hela dagen... Man får ju passa på när det känns som våren äntligen är på väg liksom...

Jo Lena som vi lärde känna i Turkiet kommer förbi en sväng sen med, hon är på väg hem från en "date"... Så kommer förbi och ska äta med oss innan hon åker hela vägen hem.. Ska bli trevligt att träffa lite "ärligt" folk..
Skönt att man har några sånna runt sig liksom.. Annars skulle man ju bli galen..

Igår så var vi iväg och shoppade lite med Eva som vi lärde känna i Turkiet.. Hon är en frisk fläkt..
Var en super trevlig dag, vi åt lunch mm.. Hon följde även med hem hit en sväng efter.. =)
Så kul att mamma fått lite vänner och så igen, inte bara vara en "slav" som hon varit dem typ sista 7 åren av sitt liv..

Har även funderat på att åka och hälsa på min kära "själsfrände" någon dag, och ta med mig Ayla så hon får busa lite med "Orre-borre".. Tror det skulle uppskattas en hel del.. Och det är ju så att denna underbara tjej sliter "häcken" av sig för att dra runt sig själv och sina hästar, så jag får ta mig dit och passa på träffa henne när hon är hos sina udnerbart vackra hästar.. Då hon tyvärr inte har så mycket tid över för annat.. Hon ska verkligen ha en medalj för hur hon sliter för allt.. Men det är väl så, vill man ha något så mycket.. Ja då får man prioritera liksom.. Och hon är ju kanon duktig på det hon gör med så.. Go go tjejen!!

Nej nu ska jag nog sätta mig och bara "vara" en stund..
Men hoppas ni får en bra dag allihopa.. För för min del är den great idag...

Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad gullig du är <3 Känns skönt att det finns dom som ser det från den sidan.. =) Kramar

2010-03-08 @ 21:21:06
Postat av: Jenny

Bara ärlig.. Du sliter ju häcken av dig för att få allt att gå ihop. Och jag tycker det är super starkt av dig <3

2010-03-09 @ 21:36:54
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0