Ridtur i solen <3



Strongis efter dagens ridtur i solen <3

Idag fick hästarna gå ut och mysa i solen utan täcken, och jag kan säga att det uppskattades mycket av dem allihopa.. <3
Har precis kommit tillbaka efter en tur i skogen med Strongis, Ayla och Phoebe fick också följa med.. Var ju första gången Ayla var med, så hon tyckte att det var lite "stressande" att matte satt så högt upp. Men det gick ju bra iallafall, och övning ger färdighet.. Phoebe har ju varit med så många gånger så hon håller sig framför och aktar sig för hästen. Men med Ayla krävs det mer träning.. Nästa gång tror jag att jag kommer att leda Strongis och ha henne med mig.. =)

Var iallafall kalas mysigt att ta en tur i solen.. Så skönt att slippa klä på sig MASSOR med kläder mm, så man knappt kan röra sig..

Just nu ligger vovvarna och sover, det var jobbigt att springa i snön.. *hihi*
Men nu har dem iallafall fått springa av sig massa energi och så..

Lite bilder från idag på flickorna:



Phoebe efter dagen ridtur i skogen..



Ayla tycker att matte ska kasta "snöbollen" nångång!!



Båda flickorna i stallgången


Redan gjort klart allt i stallet, och motionerat Strongis..
Känns bra, nu kan jag koncentrera mig på annat resten av dagen..
Ska iväg en sväng med mamma sen, väntar på att posten ska komma och så innan bara.
Hoppas verkligen att det kommer idag, det som jag väntar på..

Men ni får ha en bra dag alla..


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0