När ska det ta slut??

´


Jag bara undrar när allt bara ska få vara bra?!
När ska man kunna börja andas och tycka att livet är "kul" igen?
Känna att man "landat" och att man lever et tryggt liv liksom...
Det kommer bara nya "berg" mm att bestiga och ta sig förbi hela tiden... Och ibland vet jag inte vad jag ska tro..
Känns som jag är på väg tillbaka til samma "låga" punkt i livet där jag var för typ 1 år sedan.. Och det vill jag absolut inte.. NO MORE!!!!!
Men problemen mm tar ju liksom aldrig slut, jag har inte hur mycket ork som helst att hålla mig "uppe"....
Jág stormtrivs rent allmänt med att ha min häst och bo här, men allt runt om.. Det tar kål på mig, alla rykten mm.. För hur det än är, så kan jag ju ej säga att allt som sägs.. Att det är sant liksom, även om jag absolut inte tror att någon människa bara kan hitta på allt!!
Som sagt jag känner mig väldigt kluven i allt detta, men jag väljer att följa min egen "magkänsla" och inte lyssna alls på "dessa" människor..
Som sagt dem stod ju inte för det som sas mm, utan ändra sig som vanligt. Så varför ska jag tro på det som sas?
Har insett att dem är rätt "falska" och det som sägs idag, ja det kan vara nå helt annat imorgon..
Suck att dem orkar liksom...

Strongis har fått vila några dagar nu och ska nog få göra så även idag. Han vart ju sparkad rätt illa här om dagen. Inte så att han fick nå sår eller så.. Men han är super svullen typ bakom bogbladet.. Så jag kan inte lägga sadel eller longergjord eller så på honom just nu. Så han har bara fått lite linement och massage dessa dagar..
Inte för att han klagar, men det är trist att han ej kan "jobba" liksom.. Han är i behov av lite muskler..
Så glad över att jag har honom, han är världens bästa <3

Igår så hade mammsen och jag möte med hyresvärden här, och det var ett intressant möte.. Nu vet man lite mer om vad han tänker mm om allt här och det känns bra. Och veta att man har tak över huvudet mm det känns ännu bättre..

Hmm ja annars så vart fredagen lugn, jag halvsov i soffan hela kvällen. Jag och hundarna var ju ensamma, mamma var hos Eva och drack öl och bada bubbelpool.. Hoppas att dem hade så trevligt som det låter.
Som sagt så låg jag och slappa i soffan hela kvällen, somna från och till.. Var riktigt skönt får jag erkänna.

Idag ska en gammal "skolkamrat" komma på besök är det tänkt. Ihop med sin son och ev sin hund med. Så Ayla kan få leka av sig med hans rottis hane.. Tror hon kommer att uppskatta det om jag ska vara helt ärlig. Så ska vi käka och så med. Ska bli trevligt, ej träffat han sen man sluta 9an typ liksom..

Ja annars har det väl inte hänt så mycket alls som sagt, solen skiner idag och det var rikitgt nice ute. Så ska ta en promenix med Ayla och Phoebe med. Men tänkte jag skulle få veta när Patrick och Neo kommer först, så man inte är mitt ute i skogen när han ringer liksom..

Ska nog gå ut och göra klart åt Strongis med, så det är gjort..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0