Mysig dag...


Idag har vart en sån där dag som man önskar att alla vore <3

Åt mysig lunch med mamma och fick prata lite och så.. Med tanke på det "beskedet" som vi fick igår... Så behöver man annat att tänka på liksom.. Känns som att så fort man börjar se ljust på saker igen, ja då kommer nästa grej som gör att man "trycks ner i skorna".. Och det är bara att börja kämpa sig upp igen.. Suck...
Men men...

Iallafall så bar det ut till Martina och Gunilla efter lunchen.. Hade ju lite täcken som jag skulle ju till Martina och hennes hästar. Sånna som jag har kvar efter H.D och så, sedan några som jag fick med Strongis som han absolut inte kan ha.. Så tyckte det var bättre att någon som kan använda dem får dem.. Visst jag kunde ju sålt dem på Tradera, som jag gjort med några andra.. Men kändes bättre göra en vän glad.. =)
Ayla fick följa med oss också, och gissa om hon uppskattade det. Hon och Oskar hade super kul tillsammans.. Det måste göras om snart.. =)
Var skönt att träffa dem igen, blir ej allt för ofta.. Martina jobbar ju som en "tok" och jag har mitt liksom.. Men inte alls lika mycket att göra som henne.. Så jag "pallrar" mig ut när jag kan.. Visst att hon kanske är lite dålig på att höra av sig mm, men jag anser att hon har en ursäkt.. Vet hur det är att jobba, jobba och jobba lite till.. Man har liksom inte mycket ork till annat.. Man slocknar så fort man får chansen.. Så jag passar på att träffa henne när hon är i stallet, så man får snacka lite och så.. Idag blev det ej så lång stund, men det var trevligt att få prata och få lite annat att tänka på.. Tack!!!

Annars har man ju mockat en del skit som vanligt och fixat och så i stallet..
Strongis går återigen med Tasty, Båtsman och hon släpptes ju ihop idag.. Men det var ingen bra idé alls, han fick för sig att försöka betäcka henne mm.. Så det var bara att plocka ut han det.. Så nu är det som det ska igen.. Lugnt och skönt på gården, och nu får dem gå som dem gör.. Strongis lämnar inte denna hage igen, iallafall inte så länge som han och jag finns kvar här =)...

I helgen så var det ju en familj med en ponny här och kollade på stallplats, och ikväll skrev dem kontrakt.. På söndag så kommer "Tootsie" hit, ska bli spännande att se henne live.. Sett henne på bild och så, otorligt läcker ponny.. Och då ska man veta jag inte alls är en ponny människa... =)
Men det ska bli kul, dem verkar vara super trevliga, så tjänar jag lite extra pengar med.. På deras helgpass och så, och det är ju aldrig fel.. Kan ju behövas just nu liksom.. :P

Hmm ja det var väl denna dag, har massa annat i skallen med.. Men inget jag känner att jag vill skriva om här, inte just nu iallafall...

Hoppas att alla haft en bra dag och får sova gott inatt..

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0