Måndagen strålat förbi...

Ja det kan man ju bokstavligt säga att den gjort.
Vilket kanon väder det varit hela dagen!!!
Strongis fick till och med bli av med sitt täcke, och det tyckte han nog var bra mysigt =)..

Mamma och jag tog en sväng till Väsby när jag hade mockat och fixat stallet. Var mysigt, alltid trevligt att komma från gården en stund liksom...
Mamma hittade en kanon fin topp som hon köpte, och så var hon sådär underbart snäll som bara hon kan vara..




Fick denna parfym av mammsen, och velat ha den ett tag. Så jag blev så glad!!!!
Så nu kommer jag inte bara lukta den "gamla" hederliga som man haft ett tag som sin favorit liksom..
*hihi*

Så köpte jag även vit tröja, har redan en sån svart och typ "grön/grå"..
Och jag älskar dem, så kunde inte motstå när den vita var nersatt till bara 50kr liksom.
Så jag är nöjd idag =)

Sen nu på eftermiddagen kom Camilla och skrev kontrakt på en box till sin Miranda..
Så nu har vi en till i stallet..
Så inte allt för många tom boxar nu, den 1 april kommer ju den första nya.
Och det är en dressyr ponny, otroligt trevlig familj som har den..

Har precis ätit middag, mammsen laga Ost och skinksås och pasta.
Det var lika gott som det alltid är.
Känns rätt skumt att hon typ flyttar på söndag, vant mig vid att ha henne runt mig liksom.
Även om jag tror att detta är bra för oss båda, men man har ju inte klagat på att få mammas mat liksom.. =)

Så har jag rensat bland kläder, skor och lakan med..
Och gissa om det blev en hel del när jag var klar *ler*...
Lakanen som kastades blev alla jag har "udda" av eller som är till liten säng.
Så nu har jag bara kvar dem som jag har dubbelt av =)..
Kläder och skor lägger jag nog i en sån där "uff" container, så har jag gjort en god gärningmed. 
Istället för att bara kasta bort det liksom..

Resten av kvällen tänkte jag tillbringa i soffan, just nu kikar jag Håkans Bar på 5an..
Och efter det så blir det Svenska Hollywood fruar, så att man får skratta lite..

Ha en bra kväll alla..

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0