Lördag..

Gårdagen började med en satans migrän, precis som torsdagen avslutades..
Men Linda var snäll och tog utsläppet åt mig, så jag kunde sova lite längre..
Sen gick man ut och fixade stallet och så. Var till Hööks en sväng med Linda, hon skulle lämna tillbaka ett täcke och istället ta ett som passar på till Beauty.. Alice fick ju nämligen en ponny i present när hon fyllde i torsdags, en som dem har på foder...
Och vi hittade ett sånt, så köpte Linda även lite bortsar mm...

Jo sen kom det ju en familj och tittade på stallplats med, och dem tyckte hela upplägget var kanon mm.. Så dem skrev kontarkt direkt. Så nu har vi en till som kommer nästa söndag.
Så skönt!!!! Äntligen har vi fått in massa hästar och så.. Har ju faktiskt bara 3 platser kvar nu, ev bara 2.. Får ju besked från 2st nu i veckan som kommer.. Och skulle båda tacka ja, då finns det vara en kvar.. Nice!!!

Sen igår kväll så bar det av ner till Tre Kronor här i Vallentuna för att äta middag och umgås. Jag , mamma, Linda och sen mamma tandläkare Monica..
Himlans trevligt var det, det var ju Kareoke kväll där som det visst är varje fredag. Och vissa som ställde sig upp och sjöng, ja du.. Dem kanske borde inse att dem ej skulle sjunga.. =)
Men dem bjöd ju på sig själva iaf...

Känner mig lite små seg idag får jag ju erkänna, även om vi inte alls kom hem super sent. Men det kan ju vara ovanan att vara ute numera liksom.. Det händer ju inte allt för ofta liksom.. =)

Har varit ute och mockat och fixat klart allt åt Strongis, och så la jag in spån åt "Bella" som kommer nästa söndag. Tvättat krubban mm i hennes box, så nu är den klar åt henne. Fixade även "Tootsies" igår, så den är redo för henne med. Hon kommer ju nu den sista...
Jo så kom ju Alice ponny nu på förmiddagen med, och hon ska ju gå med Strongis.. Och det gick kanon bra att släppa in henne dit. Dem till och med drack vatten ihop.. Så det blev kanon bra..
Jag har ju insläppet sen, så vid 17 ska man plocka in alla.. Ska se om jag har energi till att longera Strongis lite med, vi får se.. Men så är tanken iaf..

Nu ska jag fortsätta plocka lite, tvättar ju med.. Skönt att få det gjort liksom...
Så ska väl hundarna få komma ut en sväng med, men känns piss trist att ta ut dem i leran..
Jo för lera har det blivit nu när allt smälter..
Men Patrick och Hampus kommer ju sen, så är ingen i stallet då.. Så släpper vi dem i ridhuset en sväng så dem får busa av sig.. Innan dem får komma in i huset tillsammans.. =)

Ska hämta pizza och så senare med.. Sen blir det nog lite cider och öl och umgås.. Sista kvällen mamma är hemma på ett tag. Hon åker ju imorgon..

Men kanske skriver nått senare..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0