Kanon kväll med Kinamat och bowling...

Ikväll bar det av till Uppsala för mig och mamma.
Först var vi förbi mormor en sväng, och hon är rätt snurrig den tanten.
Men det var roligt att träffa henne, man gör ju liksom ej det så ofta..
Kanske illa av mig, men så är det..

 Ihop med brorsan, mamma, pappa, Johnny, Joel och Perra..
Så blev det middag på  China garden sen och efter det bar det av till bowlinghallen.
Trots att vi alla träffades pga en rätt sorglig grej, så fick vi till en grym stämning..


Här kommer lite bilder:



På China River, Johnny "sjuka" sig som vanligt.. *fniss*


Johnny, Jörgen och Perra i bowlinghallen


Perra & Joel


Fångade mamma i nån nice pose!


Världens bästa bror <3


Jörgen & Pappa


Jag & Brorsan och pappsen i bakgrunden


Brorsan & mamma

Som sagt det var en lyckad kväll, som alltid kommer att ha en speciell plats hos mig.
Brorsan jag älskar dig så mycket, du är världens bästa!!!!

Nu ska jag göra mig klar för sängen, har ont i skallen som bara den.
Men det kan ju bero på att all "spänning" har släppt..

Natt natt på er, och dröm sött..


Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0