Kanon dag!!




Idag fick Strongis sig en "vårdusch" och det får man säga han diggade skarpt..
Lindas son Marcus hjälpte mig och det gick prima.. Så nu är han riktigt svart igen..
Fina pojken...
Jag longerade honom sen med, han var så duktig.. Han fick avsluta med att hoppa lite.
Han riktigt lyser upp så fort man ställer fram ett hinder åt han..
<3

Ikväll så har jag och hjärtat kikat på Saw 5 och den var väl sådär.. Dem har "spårat" ur en hel del kan man säga..
 Men så brukar det ju bli, så man är väl inte direkt förvånad..
Patrick hade med sig sallad hem till middag, och det var MUMS!!!
Så fick jag en röd ros av han med, han är ju bara så bäst!
Men det komiska med det, det är att jag hade köpt en till honom med..
Så man får ju säga att vi tänker rätt lika liksom..
Tycker mycket om!!!



Fina eller hur??!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, man ska ju tyvärr upp imorrn igen..
Urk!!!!
Men inte fy skam att få somna bredvid hjärtat mitt <3

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0