Kalas väder...


Satan vilken energi man får av att se solen titta fram..
Redan fixat klart i stallet, så nu är det bara lunchning och sen insläppet kvar..
Ja så ska jag väl göra något med Strongis med, men han får njuta i hagen hela dagen först.. Nu när det vart sånt kalas väder och allt =)...
Igår så hoppade vi två st små hinder i ridhuset och gissa om han tyckte det var kul.. Man riktigt kände hur hela hästen vakna till liv.. Och det var så skoj!!!!!!!
Det får vi göra om snart.. *ler*

Annars så ska jag och kika på ett jobb idag, ska bli intressant.. Lite nervös är man ju med, men det släpper nog..
Hon som har det verkar vara super trevlig så.. Får se vad man tycker när man vart där..=)
Återkommer om det såklart...

Annars så ska jag fixa lite papper mm som ska postas och så.. Sen ska jag se om Jessica har bestämt sig om den nya hästen med..
Lite dags att göra det nu, då det i helgen kommer två st som ska kika på stallplats.. Det gäller två st D ponnyer..
Men det är iallafall två till liksom, så det ska bli kul se vad det är för personer..

Nej nu ska jag fixa lite annat, så man kan åka sen..

Hugs And Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta jobbet så du kan bjuda mig på BIO,

det är liksom dags att du gör det, har gått aldeles för länge sedan sista daten, eller är det så att du ångrat dig ?

2010-03-03 @ 10:33:20
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-06 @ 09:48:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0