Fått massa gjort idag...





Känner mig riktigt duktig idag, har fått så mycket gjort...
Jag har bla tvättat massor, bäddat rent i sängen och skurat golven och så..
Så har jag även badat båda hundarna och tvättat deras fällar och så..
Så även dem har rent och fint i sina sängar =)

Så på eftermiddagen, med tanke på att det ej går att rida Strongis pga hans svullnad bakom bogbladet. Så tog jag honom och Ayla och gick en promenad i efetrmiddags solen..
Det var så mysigt, Ayla försökte mest busa med honom. Men han förstod inte alls vad det var hon ville =)

Tog lite bilder på promenixen =)



Fina killen =)



Han är världens underbaraste <3



Bus tjejen Ayla...

  

Ayla försöker få igång Strongis att busa på promenaden, men han förstod inte alls vad hon ville..

Nej nu ska jag umgås med mamma..

Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0