Varit rätt duktig idag...


Idag har man fått lite gjort här hemma igen då..
Har städat och fixat och sen vid 15.30 hämtade jag Neoh på dagis.. Gjorde det även igår, så han får komma hem lite tidigare än vad han brukar när han är hos pappa.. Så hinner han leka och så hemma med.. =)
Och det har han uppskattat.. Så underbar liten kille, alltid humöret på topp.. Och det smittar av sig, man kan inte annat än skratta ihop med han. Nästan så man blir ett "barn" på nytt.. *hehe*

Efter det så hade jag tvätt tid mellan 16-20 och jag fick allt tvättat som jag hade.. Så skönt med tumlare, allt torkar så mycket fortare.. Så blir lakan och handdukar så mycket mjukare med. Och det är ju inte helt fel liksom..
Hämtade även hem Saab nyckeln och så från verkstaden, eftersom Patrick ej skulle hinna hem innan dem stängt.
Så nu är den lagad och klar att köra med igen.. Var nån lampa som hade börjat lysa..
( Jag fattar ej sånt där )

Patrick kom bara hem och vände efter jobbet idag. Han hade nämligen besiktnings tid för Cosworthen ikväll, och det gick fin fint det.. Så nu kan han börja köra runt med den med, som han väntat..
Fast det kan man ju förstå, hans "leksak" liksom.. =)
Han borde snart komma hem...
Vi var ju ut i förrgår och tvättade den och fixade med den. Så att den skulle vara fin tills idag, hade ju blivit lite dammig och så av att stå ett halvår typ..
Vi passade även på att tvätta av Saaben med.. Här kommer en bild vi tog på dem båda.. =)




Imorgon ska jag försöka få tag på ett ställe som mamma tippsa mig om..
Som kan tänkas att dem behöver lite personal på, dem behövde tydligen alltid massa extra förr iallafall...
Så det är ju bara att hoppas att det är så fortfarande.. Timmar är ju bättre än inget alls liksom..
Håller på att bli galen på att bara gå hemma.. Inte alls min grej riktigt..
Men vi får se, inte alls lätt att få tag på jobb just nu.. Suck!!!!

Har även pratat med en vän nu ikväll , det var nice.. Var ett tag sedan man snacka med henne, skönt att höra att allt var bra och så.. Vi ses ju ej så ofta, tack vare att man bor så satans långt ifrån varann.. Och ingen av oss har körkort heller.. Hmm man kanske skulle se till att fixa det där "kortet" snart, eller??...
Hört att det kan vara bra att ha.. *haha*

Har rastat hundarna sista svängen, och tänkte snart gå och lägga mig.
Hoppas att det är lika fint väder imorgon som det varit dem senaste dagarna.. =)

Natt natt och sovgott..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0