Trevligt sällskap....


Idag har jag haft sällskap av en person som jag saknat massor!!!!
Nämligen Jessie, och gissa om det var kul att ses igen.. :)


(Lånat bilden från Jessies FB )

Var jätte längesen vi umgicks, men vi har flyttat  och så båda två.. Och det har hänt en hel del sen vi sågs sist..
Men oavsett hur lång tid det tar mellan gångerna som vi ses, så hittar vi då alltid tillbaka..
Det är sann vänskap det ;)....
Jessie ska nu bli mamma i höst och det är spännande.. Hon har tillhört "eliten" när det kommer till att festa mm..
Så det är så kul att hon hittat en kille som hon trivs med, dem har varit ihop lite över ett år nu..
Jätte glad för din skull gumman!!!!!!
Och nu får det inte dröja så här länge innan vi ses igen <3

Ja det är väl i stort sett vad jag gjort idag.. :)

Dagen började dock inte alls lika trevligt...
Hampus spydde i stort sett hela förmiddagen, inge vidare alls..
Och det ville inte sluta heller, så det var bara att kuta iväg och införskaffa fil åt han det..
Och sen fick han ha lugn och ro hemma hela dagen..
Och han har ej spytt nå mer efter det, så jag antar att han hade ätit något opassande..
Men nu verkar han må bra iallafall...

Just nu så är jag ensam hemma, Patrick har åkt iväg till sin mamma..
Visst det hade varit nice att få umgås lite med han..
Då det är ett tag sen vi "umgicks" som vi gjorde i början..
Bara satt och mös i soffan och hade trevligt liksom..
Men men det kommer väl...
Jag saknar det nå fruktansvärt iallafall..

Pratat med mamma och bror rätt mycket dem senaste dagarna..
Bara bra med dem båda..
SKönt och höra..
Jag har ju lite dåligt samvete emot min bror, med tanke på att jag inte har hälsat på honom så mycket som jag sa. Men har haft massa annat att fixa, med flytten och så..
Och just nu ligger söka jobb högst upp på prioriteringen...
Och det är då inte lätt kan jag säga, man är ju inte direkt ensam om att söka dem som finns..
Men men jag har inte gett upp hoppet..

Nej nu ska jag ta och slappa i soffan, sjukt ont i ryggen..
Skulle nog behöva massage ??

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0