Taxi taxi... ;)

Jaha då har man precis hämtat hem Sami för hans lediga tid då..
Jag är som en mini taxi, haha...
Han gick och la sig för siesta , så ska jag köra ner han sen igen...
Är rätt skönt att göra det på eftermiddagen faktiskt, gör att man har lite mer energi på kvällen..
Solen tar ju en hel del på dagarna, vilket gör att man blir lite sliten...

Får se vad kvällen erbjuder sen, inte för att man ska festa..
Utan mest för att inte bara sitta hemma och sen funkar det inte att festa varje dag heller..
Inte när man bor här nere liksom... Men en öl slinker oftast ner...
Man kan ju ha super kul här utan alkohol, folket här har ju en helt annan mentalitet än hemma liksom..
Dem verkligen bjuder på sig själva hela tiden och vill att man ska ha det bra.. =)

Mamma kom precis ner igen, hon hade tänkt vila en stund hon med..
Men upptäckte hon hade massa sand och salt på kroppen efter strandbesöket, så hon tog en dusch istället..
Så nu sitter hon vid sin data, och jag vid min.. Rätt skönt att kunna ha kontakt med alla sina VÄNNER och så fast man är här nere liksom...
Internet är en bra uppfinning ;)


Mer bilder från här nere:


Kerem, jag, Sami och nån mer =)



Tårtan Marion fick när hon fyllde.. Den var super god, men mättande..


Cengiz, eller som vi säger " min bror"...


Hugs And Kisses


Kommentarer
Postat av: Jezzica

OJ OJ OJ! Kerem där! Ögongodis! =)

2010-06-29 @ 08:33:41
Postat av: Jenny

Hehe ja minst sagt.. ;)

2010-07-01 @ 16:57:24
URL: http://www.honmedegenasikt.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0