Stor dag....




En historisk dag för alla svenskar får man väl säga..
Idag var det då dags för bröllopet mellan Victoria och Daniel...
Vår blivande drottning..
Som tjej så ser jag nog mest fram emot att se vad det är för klänning hon kommer att ha, för man kan ju ränka ut att den kommer att vara nå speciellt =)...

Resturangen här nere ska vis ahela vigseln mm, och har till och med Happy Hour..
Jag och mamma ska möta 3 norskor kl 3 redan och se hela grejen..
OM nu mamma är frisk tills dess.. Hon mår illa och magen har rasat.
Men jag håller tummarna för att det går över, så att hon inte behöver sitta hemma hela kvällen ..
Vore ju trist liksom...

Skulle åkt och kikat på jobbet i shoppen idag. Men tack vare att vi ska möta norskorna och så sen.
Så tar jag och Sami det imorgon, med tanke på att jag ska vara där några timmar redan då liksom.
För att lära mig och så.. =)

Så nu tror jag att jag ska slappa i poolen, för det är lika varmt idag. Som det varit dem senaste dagarna här nere. Jag har inte äns kunnat sova i mitt rum pga värmen, jag har sovit i sängen nere..
Finns airconditioner där :)...
Så lite lättare att sova när man kan hålla det svalt och skönt.. Mitt rum typ "kokar"..
Inge skönt alls...

Men jag önskar er alla en bra dag och hoppas att även ni där hemma har nice väder...
Även om det inte är samma värme som här nere ;)

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0