Snart dags för arbete då...


Ja snart ska man ner till jobbet för sin försa kväll där, ska bli mycket intressant..
Får man se vad man tycker om det och så..
Jag kanske inte alls passar för det ?!
Men det lär jag ju märka rätt snabbt.
Ikväll har jag en annan svensk tjej till hjälp, så jag är ju inte helt utlämnad liksom =)..

Samis bror ska ju låna mamma och hans bil för att åka hem till deras syster och så några dagar...
Så jag trodde ju att nu kommer vi ju få gå för att ta oss minsta meter...
Men va fel jag hade..
Kerem samis brorson lånade ut sin moped, så nu kan jag ta mig helt ´på egen hand dit jag vill..
Inte alls beroende av någon annan dessa dagar..
Han är ju för snäll han, ja självklart får han ju betalt med.. För vi frågade ju honom om han visste någon billig att hyra av.. Men det behövdes ju inte nu...
Ja han är för den delen rätt söt med ;)....
Haha ja vad säger man...

Jag har precis duschat och så.. Så nu är jag redo för arbete.. Hehe...
Men jag återkommer om hur det gick och så sen...

Jo just det!!! Fick just ett glädjande besked..
Linda har ju sagt att hon vill komma ner och hälsa på mm...
Och nu är resan bokad och klar, på fredag kommer hon och barnen...
Ska bli himlans kul =)....

Nej nu ska jag vara social, sen ska jag göra mig klar...

Have a nice evening all...

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0