Snart dags att krypa ner....

i sängen...
Har haft en super trevlig kväll...
Mamma och jag åt middag på Hawaii, blev pizza.. Ingen av oss var super hungriga, men satan va god den var!!
Helt klart den godaste jag ätit här nere...
Och vad mycket gäster dem hade, helt fullt var det..
Dem fick till och med ta fram massa nya bord för att få plats med alla...
Och personalen där gör ju att man vill komma tillbaka, dem ser till att gästerna trivs och får en nice kväll...
Sen att "vissa" av dem är nice att titta på med, det är ju bara en bonus ;)...
Speciellt en av dem..*fniss*
Vi hade super trevligt, var skönt att sitta och prata och umgås..
Och att det inte var på det vanliga stället liksom..

Efter det så bar det av till Norden X...
Hade trevligt där med, man känner ju alla liksom...
Så fick vi lära känna en danska, hon är super trevlig...
Hon har sin kille här nere, han är för den delen också mycket trevlig...
Så tror att man kommer träffa henne mer, med tanke på att dem med bor här nere..

Har softat ett tag sen man kom hem, körde ju hem mamma först..
Sen åkte jag ner för att hämta Sami...
Och så har vi suttit och pratat och så en stund, men nu är det dags för sängen..

Hoppas att alla mina VÄNNER där hemma har det bra <3

Hugs And Kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0