Oskriven regel..

Ja  det finns ju en oskriven regel bland oss tjejpolare...
Och det är ju att man ej tar en annans ex, eller kille.. Man rör den ju inte ens...
Men detta var nog droppen iallafall..
En såkallad nära vän, har gjort precis detta.. Jag skiter fullständigt i killen ifråga, men att ett vän..
Först sitter man och "tycker synd om" mig mm pga det som hänt.. Och att det är så trist och bla bla bla...
Sen går det bara några dagar och så är bruden ifråga ihop med grabben?? Hmm hur tänker man då??
Och tillråga på allt, när man frågar henne om " hon har något hon skulle vilja berätta för mig"..
Då svara hon nej!!!! Hmm hur tänker man då????
Varför kan folk inte bara vara ärliga och säga som det är.. Ha lite "stake" för i helvete...
Om man nu är så kär och bla bla bla.. Varför står man då inte för det? Det fattar jag inte..
Men kanske hennes samvete sa att det var fel, vad vet jag..


Så vill jag bara skicka ett tack till Linda och hennes familj med.. För att ni ställer upp och hämtar Phoebe..
I sånna här stunder man märker vem/vilka som är ens riktiga vänner..

Igår så vart det inte mycket drag på oss kan jag säga, men det funkar ju inte att festa varje dag heller..
Inte när man inte bara ska vara här i en vecka eller två. Denna gång ska man ju stanna längre, och göra annat liksom.. Så det funkar ju ej...
Hade en trevlig kväll, trots det man fick reda på tidigare mm.. Dem är så bra här nere på att få en att inte tänka på "problem" mm.. Så det vart mest skratt och skoj :)...
Var även förbi ett annat ställe innan vi åkte hem, där Sami har massa släkt som jobbar.. Där var det drag iallafall, ska gå dit tidigare någon kväll.. För att festa, och kan tänka mig att det blir skoj!!!!!

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning tror jag.. Mamma och Sami är en iväg en sväng, men borde väl komma snart tror jag.. =) Sen ska Sami jobba och så får vi se vad mamma och jag hittar på...
Imorgon ska vi iaf möta Tabea och ha lite fest.. Wohoo!!!!

Ha en bra dag alla, det tänker jag ha....

Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0