Nehepp...


Blir visst inge Hawaii idag heller.. BLÄÄÄÄ!!!
Jag som såg fram emot det, men då får det väl bli en hemma kväll istället då..
Ingen lust hänga nere på samma resturang hela tiden..
Och snart börjar man ju andra jobbet, då blir det inge "häng" alls.. Mer än när man isåfall slutat jobba då...
Vid typ 24 liksom... Men det är ju ej samma sak..
Såg fram emot en kul kväll där borta, men men...

Just nu är man "home alone".. Sami jobbar, körde ner han vid lunch.. Och nu har jag kört ner mamma till stranden.. Kände inte att jag var på humör för att ligga på stranden idag.. Det får bli en annan dag det...

Får se sen, men jag tror att jag ska göra en utflykt på egen hand... =)
Man har ju lärt sig att hitta här nu, så det är ju inga problem liksom...

Haha att folk bara orkar, seriöst!!!
Dock komisk läsning, historien upprepar sig liksom..
Aja ORKA!!!!

Fan vill att det ska bli lördag nu, men det är ju många dagar kvar..
Men jag hoppas att dem går snabbt..
Sen har man sällskap här nere, och som antagligen vill hitta på lite bus med.. =)
Fast vi får ju se, antagligen så jobbar ju jag så det kan ju kanske bli svårt med..
Men vi får se... Kul att få besök iallafall =)

Nej nu ska jag fixa lite, ha det bäst alla ni som jag faktiskt bryr mig om..

Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0